Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ook ik heb mijn fysieke beperkingen. Zes km lopen met wandelstok en koffiepauzes is de grens.

Dagelijks loop ik met mijn hond drie keer 1km en fiets een paar km. Ik passeer dan traditionals in de vorm van kokertjes, maar neem niet de moeite om de rolletjes te tekenen.

Ook ben ik niet bereid om 100 km te rijden voor een cache.

Dus wanneer ik alle multi's op de Veluwe heb gedaan, dan stop ik wellicht met geocachen. Maar dat kan nog lang duren ondanks dat er nauwelijks iets nieuws verschijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ander voordeel van eindcoordinaten is dat je weet dat de koker op de plek ligt waar je totaal niet wil zijn waarbij je die dus kan overslaan,

een ander voordeel van eindcoordinaten is dat er hele mooie cache's, of multys beginnen met een rare pussel, die kan je overslaan en alsnog je ding doen

als je dan op een gegeven moment niet in staat ben om een multy verder af te ronden, kan je op de terugweg gewoon nog langs de cache

ander voordeel is dat je je eigen route en lengte door het bos kan bepalen waarbij jij bepaalt of je langs de (alle) wp's van de maker gaat of niet

geocachen is een spel wat gaat om de geocache, de rest is alleen maar ballast, bepaal zelf of je die ballast wil ondergaan of wees vrij en bepaal als geocacher zelf wat je doet

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit de listing van Wijze Lessen:

 

Voor de loper die de multi niet loopt maar alleen op verkregen eindcoördinaten navigeert: u heeft een speciale tool nodig die niet in uw cache-tas zit. Zorg dat u weet wat dat is en dat u die bij u hebt. Neem evt. contact op voor meer informatie, dat scheelt een vieze broek en frustratie.

 

Heeft nog nooit iemand op gereageerd, trouwens. Behalve Thex en Helmine, die de tool wel altijd bij zich hebben. Ik had de eindcoördinaten er wel bij willen zetten, maar dat is niet zo leuk voor diegenen die dat niet willen gebruiken. De coördinaten staan wel ergens in een database op internet. Eerst stonden ze daar trouwens foutief in, dat leverde wel leuke logjes op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand die de cache helemaal loopt dan wel welke tool hij nodig heeft die niet in zijn cache-tas zit?

Dan zal hem de tool onderweg moeten worden aangereikt.

De beste manier om daar achter te komen is door het te ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Het lijkt me een heel uitzoekwerk, want hier zie ik heel veel kruisjes en er lijkt geen samenhang in te zitten. Dan weer zie ik een rijtje groene doosjes en bij andere weer niet. De events zie ik bijna allemaal, maar vraagtekens en gele doosjes weer niet. Ik ben wel benieuwd wat je gaat vinden Peetee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...