Spring naar bijdragen

Travelbug Later In Eigen Stash Plaatsen?


Mendax2010

Aanbevolen berichten

Op dit moment ben ik een multi-cache aan het ontwikkelen. Het wordt een multi rondom een spannend en mysterieus thema, het zal je op prachtige, onverwachte plekken brengen en je leert er ook wat van (over het thema van de cache èn de stad waar het om draait).

 

In de stash, op de laatste WP, zal ik een travelbug plaatsen met instructies voor een speciale opdracht. Alleen een dingetje: ik weet nog niet zeker of ik de travelbug meteen bij publicatie van de multi-cache in de stash stop, of een paar weken of maanden later.

 

Mijn vraag aan jullie is dus: mag je in de stash van je eigen multi-cache op ieder gewenst moment een travelbug plaatsen, of is dat niet toegestaan?

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

al gooi je er 3000 in...leef je uit

 

waarom dacht je dat dat niet zou mogen dan/

Geen idee... maar ik wilde het wél zeker weten voordat ik het 'verhaal' helemaal uitwerk ;-)

Ja hoor, dat mag. Geen probleem.

Dank je, Peetee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

...En omdat deze tweede vraag zoveel met de vraag van dit draadje te maken heeft, stel ik 'm hier maar:

 

Kan je je eigen trackable (bijv. een Travel Bug, geocoin of een Tsjechische 'Travel Gecko') in elke willekeurige stash

van een ander stoppen, zolang de stash groot genoeg is om 'm erin te herbergen (geen nano dus)?

 

Waar ik over loop te denken is de mogelijkheid om zelf een trackable te nemen, die te activeren en 'm (met eigen missie,

online te lezen op z'n pagina) in een willekeurige stash van een ander te stoppen.

 

Of mag dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ook dat kan wel. Zo heb ik in het verleden wel eens meegedaan aan een TB-race, waarbij het er om ging welke TB het eerste een bepaald reisdoel (bv. een cache in Gibraltar) zou bereiken. Was dat doel eenmaal bereikt, dan kon je bv. de missie wijzigen in de geleidelijke terugkeer naar Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...