Spring naar bijdragen

TomTom op de laptop


Gast jeroen123

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Voor vele een mischien een voor de hand liggende vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden.

Van een vriend heb ik vernomen dat het mogelijk is TomTom op de laptop te draaien (met behulp van een GPS usb/bluetooth)

Nu ben ik aan het zoeken gegaan, maar ik kan er niks over vinden, ook op de tomtom kom ik niet veel verder, nu weet ik dus niet wat ik moet aanschaffen om dit te laten werken, is er iemand die mij kan vertellen welke software ik moet aankopen om dit voor benelex te laten werken ?

 

Bedankt

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste mensen,

 

Voor vele een mischien een voor de hand liggende vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden.

Van een vriend heb ik vernomen dat het mogelijk is TomTom op de laptop te draaien (met behulp van een GPS usb/bluetooth)

Nu ben ik aan het zoeken gegaan, maar ik kan er niks over vinden, ook op de tomtom kom ik niet veel verder, nu weet ik dus niet wat ik moet aanschaffen om dit te laten werken, is er iemand die mij kan vertellen welke software ik moet aankopen om dit voor benelex te laten werken ?

 

Bedankt

Jeroen

 

Maar waarom zou je dat willen? Er is ook een PC-route programma van Garmin (nRoute meen ik ).

Geheel gratis, maakt wel gebruik van de kaarten van Garmin natuurlijk en die moet je wel hebben.

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom zou je dat willen? Er is ook een PC-route programma van Garmin (nRoute meen ik ).

Geheel gratis, maakt wel gebruik van de kaarten van Garmin natuurlijk en die moet je wel hebben.

lteunis

:lol1:

Waarom zou je dat willen schrijf je... En je geeft zelf het antwoord al denk ik. De kaarten die je kunt gebruiken met de gratis nroute moet je wel hebben...

 

Ik kan me er wel wat bij voorstellen waarom hij TomTom graag op de laptop wil hebben. TomTom is voor Navigatie toch net iets anders dan de kaaarten van Garmin.

Voor het geld dat de kaarten van Garmin met elkaar kosten heb je al een hele mooie pocketPC trouwens :lol1:

Voor alle duidelijkheid, dit is wel geheel offtopic :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kort geleden werd het me teveel: allemaal vragen over Ozi op een Windows CE machientje kreeg ik te verwerken. Tijd dus om zo'n ding aan te schaffen. Maar helaas: ik zit op zwart zaad, danwel: ik sta in de rooie.

Dus heb ik maar een virtuele Pocket CE aangeschaft die het op mijn Windows XP computer doet. Ook anderen hebben mij hierin gevolg en het hele verhaal plus uitleg wat waar hoe is te vinden in messages in de groep

http://groups.yahoo.com/group/Ozi-UsersNL/message/3050

http://groups.yahoo.com/group/Ozi-UsersNL/message/3067

Zo zou je dus TT in een W-CE op een W-PC kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties, hier kom ik zeker verder mee.

Ik begrijp nu waarom ik steeds niet verder kwam, ik had begrepen dat er een windows (2000/xp)versie van TomTom was...die is er dus alleen in CE

 

Een reden voor mij om dit op de laptop te willen is dat ik deze veelal toch naast me in de auto heb staan vanwege werkzaamheden (heb er een standaard voor gemaakt)

 

Ik overweeg zelfs een vaste pc in de auto in te bouwen (met een omvormer van 12 naar 220 volt) dan zou ik zelfs met 2 beeldschermen kunnen werken, 2x 7 of 8inch ofzo...

 

Grt

JJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties, hier kom ik zeker verder mee.

Ik begrijp nu waarom ik steeds niet verder kwam, ik had begrepen dat er een windows (2000/xp)versie van TomTom was...die is er dus alleen in CE

 

Een reden voor mij om dit op de laptop te willen is dat ik deze veelal toch naast me in de auto heb staan vanwege werkzaamheden (heb er een standaard voor gemaakt)

 

Ik overweeg zelfs een vaste pc in de auto in te bouwen (met een omvormer van 12 naar 220 volt) dan zou ik zelfs met 2 beeldschermen kunnen werken, 2x 7 of 8inch ofzo...

 

Grt

JJ

 

Danmoetje eens naar Alturion kijken. Net zoiets als tomtom, maar met zowel een PDA als PC versie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Voor vele een mischien een voor de hand liggende vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden.

Van een vriend heb ik vernomen dat het mogelijk is TomTom op de laptop te draaien (met behulp van een GPS usb/bluetooth)

Nu ben ik aan het zoeken gegaan, maar ik kan er niks over vinden, ook op de tomtom kom ik niet veel verder, nu weet ik dus niet wat ik moet aanschaffen om dit te laten werken, is er iemand die mij kan vertellen welke software ik moet aankopen om dit voor benelex te laten werken ?

 

Bedankt

Jeroen

 

Hoi ik heb route 66 er op en een losse gps er bij en doen als de brandweer

 

 

Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...