Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het provincie-aantal nu op 75 gezet.

 

Over de filtermogelijkheden: daar zal ik nog eens naar kijken. Dat zou inderdaad mogelijk een aardige toevoeging kunnen zijn, maar bedenk wel dat dit onderdeel is gebouwd om de nieuw gepubliceerde caches te tonen. En dan hoef je nooit ver terug in de tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Daar zou ik naar moeten kijken. Ik haal nu de info uit de notificatiemails, en daar staan de coördinaten niet in. En die heb je nodig om de positie op de kaart te bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Piet

 

Zou het ook mogelijk zijn om de nieuwe caches (per provincie) op de kaart te tonen?

 

Ik heb vanmiddag een kaart beschikbaar gemaakt met daarop de caches die de afgelopen week gepubliceerd zijn. Je kunt deze kaart (per provincie) bekijken via de link rechts naast de titel van de Nieuwe Caches pagina. Deze kaart wordt automatisch geactualiseerd. Dus er kan hier en daar nog iets mis gaan. Mocht dat het geval zijn, dan hoor ik het graag.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

O.a. het onderdeel 'nieuwe caches' was tijdelijk onbereikbaar door een iets te rigoureuze opruimactie (log files) van mijn kant :blush:

Alles is nu weer in orde.

 

Excuses voor de onderbreking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de link en ook de nieuwe caches tab aangeklikt maar het komt in een loop terecht. Ik heb een MacBook Pro met Retinascherm en het werkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...