Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

Mensen jagen altijd projecties achterna. Ik durf daarom met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf twitteraar bent. Bijna allemaal mensen met narcistische trekjes en prestatiedrang.

 

 

 

Takes one to no one!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Mensen jagen altijd projecties achterna. Ik durf daarom met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf twitteraar bent. Bijna allemaal mensen met narcistische trekjes en prestatiedrang.

Takes one to no one!

 

Liever iets meer: It takes one to know one!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Mensen jagen altijd projecties achterna. Ik durf daarom met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf twitteraar bent. Bijna allemaal mensen met narcistische trekjes en prestatiedrang.

 

 

 

Takes one to no one!

 

 

LOL! Blijft lachen hier. Inderdaad, ervaring met dat soort types. Blijf ik ver van weg. Bedankt voor je reaktie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog één NL reviewer die twittert.
Daarom kon ik gisteren de volgorde van bekendmaken volgen bij één enkele cache.
Eerst twitterde de reviewer, toen volgende een email notificatie van Groundspeak en daarna kwam de tweet van geocaching.nl
Tegen die tijd zijn de FTF jagers al lang in de auto of op de fiets gesprongen, dus ik denk dat het met het aanmoedigen van de competitie wel meevalt.

 

Van deze "tante slak" kan niet worden beweerd dat ze als een "race-eend" op nieuwe caches afvliegt.
Ik vind de publicatie van nieuwe caches op twitter vooral leuk omdat ik op een makkelijke manier de caches aan kan klikken om ze eens even te bekijken.
Dat is op de website van GC.com omslachtiger, omdat deze op plaatsingsdatum in de lijst staan.
Gisteren nog wilde ik wat pas uitgekomen caches op de Heuvelrug bekijken.
Ik moest daarvoor in de lijst helemaal terug tot september vorig jaar, om van daaruit ook de andere caches in de serie, tussen alle uitgekomen caches, op te zoeken.
Op twitter klik ik dat meteen aan.

 

Dus ik juich dit initiatief van harte toe... :clap:

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest daarvoor in de lijst helemaal terug tot september vorig jaar, om van daaruit ook de andere caches in de serie, tussen alle uitgekomen caches, op te zoeken.

 

Ja inderdaad. Ik had me daar eerder nog nooit in verdiept, maar ik heb me nu verbaasd over hoeveel tijd er tussen de plaatsingsdatum van een cache en de publicatiedatum ervan kan zitten. Dat kan maanden schelen. In het door jou aangehaalde voorbeeld dus meer als een half jaar.

 

Voor cacheplaatsers m.i. iets om rekening mee te houden!

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zo zie ik dat ook helemaal niet. Iemand, die er een race van wil maken, zal dat sowieso wel doen, met of zonder geocaching.nl. En diegenen, die geen zin hebben in TFT's, nachtelijk geren en gedoe en weet ik veel wat, zullen door geocaching.nl niet van de ene op de andere dag worden overtuigd om dat wél te gaan doen. Onnodige angst dus van Barny.

 

Mensen jagen altijd projecties achterna. Ik durf daarom met 100% zekerheid te zeggen dat jijzelf twitteraar bent. Bijna allemaal mensen met narcistische trekjes en prestatiedrang.

 

 

Om van jouw arrogantie en eigendunk maar niet te spreken. Als er iemand is die je niet van narcistische trekjes en prestatiedrang kan beschuldigen is het wel Team Tabak. Tjonge, jonge. Niet te geloven dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Barry, ik ben geen twitteraar, ik ben geen narcist, op mijn leeftijd heb ik geen prestatiedrang meer en ik zie bijzonder graag, dat je heel ver van mij vandaan blijft..... En nogmaals, ik ben enthousiast over de laatste ontwikkelingen binnen geocaching.nl en vooral over het werk dat mede-forumgebruikers in deze site steken om het voor ons interessant te houden. En dat er dan ook een gebruiker zoals jij rondloopt, die het maar niet voor elkaar krijgt om het juiste been als eerste uit bed te krijgen, daar moeten we dan maar met z'n allen mee leren leven.....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Barry, ik ben geen twitteraar, ik ben geen narcist, op mijn leeftijd heb ik geen prestatiedrang meer en ik zie bijzonder graag, dat je heel ver van mij vandaan blijft..... En nogmaals, ik ben enthousiast over de laatste ontwikkelingen binnen geocaching.nl en vooral over het werk dat mede-forumgebruikers in deze site steken om het voor ons interessant te houden. En dat er dan ook een gebruiker zoals jij rondloopt, die het maar niet voor elkaar krijgt om het juiste been als eerste uit bed te krijgen, daar moeten we dan maar met z'n allen mee leren leven.....

 

Goed zo Tabak. Dan begrijpen we elkaar. Ik blijf graag weg bij hypocriete types en hielenlikkers. Stop ook met je prive-berichtjes aub en doe je niet anders voor hier met je politiek correct geblah-blah. Je kan geen kritiek hebben en zoekt steun bij anderen. Het ga je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik van harte. Ik kan me niet herinneren jou ooit een privéberichtje te hebben gezonden. En wees niet bevreesd. Dat zal ook nooit gaan gebeuren. Ik vind het overigens fijn dat je mij begrijpt, maar je moet vooral niet de illussie hebben dat ik jou begrijp.....

 

En voor de derde keer (hetgeen jij hielenlikken en hypocriet noemt). Ik heb diep respect voor mijn mede-forumleden, die zich verschrikkelijk inzetten om er een mooie site en een mooi forum van te maken, waar veel mensen (op jou na) met heel veel plezier hun informatie vandaan halen en graag op een gezellige manier met elkaar nieuwtjes uitwisselen en daarover discussiëren. En daarbij wil ik het graag laten.

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik van harte. Ik kan me niet herinneren jou ooit een privéberichtje te hebben gezonden. En wees niet bevreesd. Dat zal ook nooit gaan gebeuren. Ik vind het overigens fijn dat je mij begrijpt, maar je moet vooral niet de illussie hebben dat ik jou begrijp.....

 

En voor de derde keer (hetgeen jij hielenlikken en hypocriet noemt). Ik heb diep respect voor mijn mede-forumleden, die zich verschrikkelijk inzetten om er een mooie site en een mooi forum van te maken, waar veel mensen (op jou na) met heel veel plezier hun informatie vandaan halen en graag op een gezellige manier met elkaar nieuwtjes uitwisselen en daarover discussiëren. En daarbij wil ik het graag laten.

Doe je het weer dat liegen. Je hebt me meerdere malen prive benaderd en wel degelijk uit eigenbelang. Ik hou de reden nog even achter. Niet liegen beste vriend. Ik begrijp veel inderdaad, dank je. Denk je het ook weer beter te weten waar ik mijn info vandaan haal? Waar komt die hoogmoed toch vandaan? Ik vind het een prima forum, help waar ik kan en haal er ook bruikbare dingen vandaan. Alleen dat samenklonteren van een paar hier, het zij zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah Barry, wat een nare toon.

Ook met ander, respectvoller (is 'ie weer searchjaunt! :-) ) taalgebruik kun je het met elkaar oneens zijn.

 

Ehm Barny wie beweert hier dat goudjagen geen wedstrijd is?

Of snap ik het nu niet?

(vandaag voor het eerst sinds 2 weken weer durven te cachen na een blessure, conditie was ver te zoeken dus scherp ben ik niet meer :-) )

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het nadeel van de FTF enz dat ze ook in het donker komen en dan met zaklampen gaan zoeken. iedereen in de omgeving weet dan gelijk dat daar iets gebeurd en weg is je cache. allemaal om een ftf te scoren. weinig respect voor de cache en de omgeving. verder die logjes.... log volgt.... tja niet dus. bij mij mogen ze niet meer in het donker zoeken. ik weet iedereen moet het doen op zijn eigen manier en dat ftf jou ding is goed het is jou recht maar doe het wel met respect voor de hobby. ps er zullen vast mensen zijn die veel ftf'jes vinden en respect voor de hobby hebben. als ik eens toevallig rtf of stf ben dan meld ik het niet eens van jaaaah joepie een stf. het gaat mij om het plekje en de route dus de cache. (ps voor de plekjes mag ook wel eens aandacht aan worden besteed een " pleur maar een filmkokertje op een onbeduidende plek" heb ik al genoeg gezien. geef mij de pareltjes maar.

 

gr, jarod67.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...