Spring naar bijdragen

Regular Cache/Traditional Cache; Wat vragen.


het rode gevaar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Laatst een cache gehad en op locatie een half uur bezig geweest (cache lag in een boom achter een stuk schors)...Steeds opnieuw locatie bepalen en er uiteindelijk achterkomen, dat je bijna een half uur tegen de boom aangeleund stond, hahah

 

Ja of je fiets ligt er bovenop.

Een tradi is daarom niet speciaal makkelijker dan een multi.

 

Heeft het rode gevaar nog geen traditionals gedaan dan?

Dan weet je toch wat het inhoudt.

Een regular cache bestaat dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een regular kan moeilijk worden als die bijvoorbeeld op een eiland ligt. Of bovenop een berg. Dan vind ik een multi door een stadpark makkelijker.

 

Q :thumbup:

 

 

Volgens mij had Malyenki ruim 2 jaar terug met veel moeite uitgelegd dat je een regular niet met een traditional moet verwarren.

We vallen toch niet in herhaling he? Wel bij de les blijven :dribble:

bewerkt door Broosha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een regular kan moeilijk worden als die bijvoorbeeld op een eiland ligt. Of bovenop een berg. Dan vind ik een multi door een stadpark makkelijker.

 

Q :thumbup:

 

 

Volgens mij had Malyenki ruim 2 jaar terug met veel moeite uitgelegd dat je een regular niet met een traditional moet verwarren.

We vallen toch niet in herhaling he? Wel bij de les blijven :dribble:

Quarens reageert uitsluitend op de voorgaande post waarin een opmerking staat over de moeilijkheid van een traditional. En als ik lees wat in die post staat is Quarens wel degelijk "bij de les".

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumdeelnemers,

 

Het lijkt me verstandig als iedereen goed leest, niet meteen er bovenop zit alleen om maar te reageren en zijn of haar lange tenen wat intrekt. Dan hoeven wij ook niet steeds te snoeien in de berichten waardoor er weer anderen mensen hun lange tenen stoten. Vanaf nu dus alleen on-topic reageren of helemaal niet.

 

Namens de moderators,

 

Esther.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...