Spring naar bijdragen

Wie Helpt Ons Op Weg


tida

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

BARNY: HO STOP! JE HEBT MIJ BELOOFD DAT WE ZOUDEN GAAN TROUWEN...

 

Triskelle: Misschien kunnen wij u het boekje omgaan met mede geocachers adviseren.

 

Groetjes

Namens meerdere geocacheteams

 

Kikkertjes

Speciaal voor Triskelle:

 

Als u denkt sjagrijnig te mogen zijn tegen een grote groep geocachers tussen 2001 en 2005/2007, dan heeft u misschien nog iets te leren in het leven :nono:

Dank voor uw aandacht, namens de STAMgasten :gossip:

 

De Kikkertjes :punk::smartass::cool2:

Een simpel "Heuh?" werkt niet, dus dan maar de directe aanpak:

Wat in hemelsnaam bedoel jij hiermee te zeggen en namens welke geocacheteams en stamgasten denk jij te mogen spreken?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Bedankt voor je jullie reactie's.

We hebben de app gedownload en de kids vonden het super leuk.

(wij ook trouwens)

 

Jammer dat Barney zich zo negatief uitlaat.

Voor ons was het in ieder geval heel geslaagd.

Morgen maar weer op pad :)

 

Bedankt allemaal

 

Groeten,

Tida

bewerkt door tida
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor je compliment.

maar welke kokercache heb je gevonden?

wat heb je als found gelogt

en eerlijk zijn, zijn de stuiterballen "rustig" geweest, en daarmee respectvol naar de cache en zijn eigenaar geweest

wat hebben jullie geruild?, ow nee in een urbanwegwerpkoker is niks te ruilen voor de kids.

 

of is het allemaal zo geheimzinnig/onnozel dat je het niet wil delen met je "behulpzame" helpers

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Namens meerdere geocacheteams

 

 

Dank voor uw aandacht, namens de STAMgasten :gossip:

 

Een simpel "Heuh?" werkt niet, dus dan maar de directe aanpak:

Wat in hemelsnaam bedoel jij hiermee te zeggen en namens welke geocacheteams en stamgasten denk jij te mogen spreken?

 

Kwaak :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triskelle: Het is inderdaad beter voor mijn rust en voor het welzijn van het forum om hier verder niet op in te gaan...

 

Wat is dit nu weer voor een flauwekul? Ik schrijf een in mijn ogen zeer integer bericht waarmee ik naar mijn idee niemand (nou vooruit ... Barney misschien een heel klein beetje) voor het hoofd stoot. Daarop krijg ik van jou, namens zo ongeveer de gehele geocachegemeenschap, te horen dat ik niet met medegeocachers kan omgaan, dat ik chagrijnig ben en dat ik nog veel moet leren in het leven. Als ik vervolgens vraag wat je bedoelt krijg ik deze runderstront terug!

 

Niet de hele wereld is een groot geocafé waar je ongefundeerd mag brallen wat je wilt! In de echte wereld tellen woorden en jouw aan mij gerichte woorden zijn voor mij onbegrijpelijk en onverdiend grievend. Ergens koester ik nog de hoop dat jij mij uitlegt waarom blijkbaar de hele punt-nl-gemeenschap mij op grond van het berichtje in dit draadje uitkotst, maar tegelijkertijd denk ik dat ook die hoop slechts uitgestelde teleurstelling zal blijken te zijn.

bewerkt door Triskelle
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

niemand (nou vooruit ... Barney misschien een heel klein beetje) voor het hoofd stoot.

 

maar juist dat kopstoten is volgens bijna de hele fatsoens cachecommunity helemaal niet erg :)

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Barney zich zo negatief uitlaat.

Voor ons was het in ieder geval heel geslaagd.

 

De manier waarop daar kan men van mening verschillen. Echter, heb je de boodschap ook begrepen van hem? Het is waar dat de ouders de verantwoordelijkheid moeten dragen bij het geocachen. Het is geen kinderspelletje inderdaad. Maar helaas is het de tijd van alles moet maar kunnen en ons kindje is het prinsje/prinsesje.

 

Kwam toevallig net nog een logje tegen van een beginnend geocacher. Bij gebrek aan een magneetstok, prop je toch gewoon wat papiertjes in de grond? En dan ook nog als found loggen. Mensen, voordat je aan een hobby/spelletje begint, lees de regels en doe niet zo maar wat.

 

PS De voorgaande logger neemt zijn kinderen in elk geval niet mee. :thumbsup:

 

Het nieuwe geocachen

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar de vergelijking prinsje/prinsesje op grond van de input van de topic starter nu vandaan komt, is mijn onduidelijk.

Natuurlijk kunnen kinderen ook volop van het geocachen genieten, en ook de gps in handen hebben, uiteraard begeleid door ouders met gezond verstand. Wat dat met verwende,schreeuwende blagen te maken heeft, is mij niet helder hoor.

Heerlijk toch om kinderen te enthousiasmeren voor een hobby in de buitenlucht.

Ik vind dat Triskelle zinnige dingen zegt hierover: het gaat om de tocht, niet zozeer om de schat. Al vind ik die wel altijd graag, zeker met kinderen erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MarcoDomi In de randstad merk je dat de meeste ouders hun kinderen vaak te weinig grenzen stellen. Resultaat, schreeuwende kinderen omdat er niet ingegrepen wordt. Pa en ma zijn vaak te druk met zichzelf (en de carrieres). Ga naar het buitenland en daar blijken geen schreeuwende kinderen in het openbaar te zijn. Typisch Nederlands verschijnsel. Enfin, ik ben blij dat jij in een stukje Nederland woont, waar kinderen hun grenzen nog wel geleerd hebben.

En Tida is daar zo'n voorbeeld van, de omgedraaide wereld. Ze willen de kinderen de leiding geven. Zij horen de leiding te geven. Enfin, heeft niets meer met geocaching te maken, maar meer met een maatschappelijk probleem. Excuses voor het afdwalen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Barry,

 

Ik kan me nog een tijd herrineren dat we het vaak met elkaar oneens waren, maar...in # 27 kunnen we ons aardig vinden.

Die groene 1 in beeld is verdiend vinden wij.

 

Groetjes van

de kikkertjes :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Barry,

 

Ik kan me nog een tijd herrineren dat we het vaak met elkaar oneens waren, maar...in # 27 kunnen we ons aardig vinden.

Die groene 1 in beeld is verdiend vinden wij.

 

Groetjes van

de kikkertjes :xmas:

Dank Kikker, leuk! :) Nog een fijne zonnige dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...