Spring naar bijdragen

Vlindertje Is Niet Meer


@rend

Aanbevolen berichten

Ik meende voor het eerst sinds tijden nog eens een zinnige opmerking te kunnen plaatsen over iets, gestaafd op eigen ervaringen en uitgevoerd in samenwerking met een reviewer die meedacht.
Opmerkelijk dat dan betiteld wordt als het geven van verkeerde informatie en dat de woorden van een reviewer in de categorie kolder gerangschikt worden.
Jammer.

Ik wens allen hier veel leringhe ende vermaeck, hoop dat -ook al was ik het lang niet altijd met hem eens- er een klein beetje van de geest van Geowolf resteert in de hedendaagse cachewereld en misschien zien we elkaar nog eens ooit in het bos.
Hier in ieder geval niet meer.
Groetsels, Bloodwoosj.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat "moet" er toch veel tegenwoordig. "Mag" Bloodwoosj niet gewoon melden hoe hij dat ervaart?

 

Lijkt me trouwens wel zo kies om dit dan nu maar het draadje van Vlindertje te houden en andere zaken in een ander topic te bespreken, zoals Odlaniger eerder al vroeg...

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik net als vlinder heb deze forum een beetje verlaten en misschien wel om de zelfde reden als vlinder.

Maar soms kom ik hier toch weer ff terug om te kijken of de “oude” geocacher’s er zijn.

Tja en dan op eens word je weer eens op de feiten gedrukt .... het worden er steeds minder.

Ik heb altijd de verhalen van vlinder gewaardeerd en bewonderd en soms met ? Gelezen.

En ja ik mis die avonden zeker de ruzies de grappen en de wijze lessen :).

Maar lol hebben wij zeker gehad

 

Vlinder is gestopt met zoeken en dat is jammer ..... en zeker veel te vroeg ..

 

De laatste schat is helaas gevonden .....

 

Tot ziens vriend .

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Lang niet meer op het forum geweest. Dan schrik je van een bericht als dit. Een van de caches in Luxemburg behoort tot mijn favorieten. Zelden een betere plek voor een cache gevonden dan daar. Een mooie herinnering aan een bijzondere cacher blijft bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van de caches in Luxemburg behoort tot mijn favorieten. Zelden een betere plek voor een cache gevonden dan daar. Een mooie herinnering aan een bijzondere cacher blijft bestaan.

Deze sublieme caches gaan terug komen in hun volle glorie zoals Geowolf het bedoeld had. Niet voor het grote publiek zoals bij GS maar bij een kleinere caching site waar de kwaliteit voorop staat en niet waar de punten belangrijk zijn.

 

Opencaching heeft nu de beschikking over alle gegevens van QC om deze caches weer in originele staat terug te brengen op een kleinere site want QC bestaat dus ook helaas niet meer. Het zal enige tijd duren maar OC wil als ode en nagedachtenis aan deze grote cacher zijn caches weer gaan publiceren. Dit natuurlijk met verkregen toestemming.

 

Ook ander caches van diegene die bij QC hun caches gepubliceerd hadden zullen worden opgeslagen zodat deze gegevens voor de eigenaren beschikbaar blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Ook ander caches van diegene die bij QC hun caches gepubliceerd hadden zullen worden opgeslagen zodat deze gegevens voor de eigenaren beschikbaar blijven.

Harrie, je mag de caches die ooit door Team Aragorn bij QC gelegd zijn, weggooien. In mijn ogen heeft bijna elke cache (in ieder geval die van mij) een uiterste houdbaarheidsdatum. De omgeving verandert, de context van de cache verandert, het publiek verandert, kortom alles verandert. Dan moet je niet koste wat kost vast willen houden aan een oude cache, puur omdat het een oudje is. IMHO, natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

... Ook ander caches van diegene die bij QC hun caches gepubliceerd hadden zullen worden opgeslagen zodat deze gegevens voor de eigenaren beschikbaar blijven.

Harrie, je mag de caches die ooit door Team Aragorn bij QC gelegd zijn, weggooien.

 

Deze caches waren reeds gearchiveerd op QC dus zullen deze niet bewaard worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Hallo allemaal!

Dat is even geleden...

Misschien weten velen het al, maar GeoWolf 1 is door mij geadopteerd op verzoek van de familie.

Hans Anita hebben enkele caches in Luxemburg geadopteerd, waaronder Wolf's Canyon. Vorige week heb ik die mogen vinden met mijn gezin. Een mooi eerbetoon aan Frank.

 

 

 

20220822_121622.jpg

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...