Spring naar bijdragen

Derde Ouwe Stompen Event


keske27

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
ReizenReizen

Hallo all,

 

Weer even een schopje omhoog ;-)

Waarom? Niet carambalen, maar doen.....hoort dat ook niet bij een ouwe stomp?

Gewoon een kroeg reserveren en online die handel.

Want, helaas een gegeven, welke ouwe stomp leest dit forum nog?

Ok, misschien wel lezen, maar van zich laten horen....vrijwel niet.

 

Sterker nog, waar is sowieso de geocache community tegenwoordig?

Waar wordt er gezellig en ontspannen "online" gesproken over geocaching?

 

Het lijkt wel of iedereen stilletjes is verdwenen, opgesplitst of anders ondergronds is gegaan.

Zelfs bij de buren zijn het maar een paar dezelfden die zich laten zien.

Twitter en Facebook werkt ook niet.........of zitten we met z'n allen te What's-appen tussen het geocachen door?

 

Of........is de sjeu uit het spelletje? Teveel van hetzelfde en weinig originele uitdagingen meer?

Alles is uitgekauwd tot achter de komma? Het forum staat vol info, mits je goed zoekt.

Zeker voor de ouwe stompen die al 10 jaar of meer meelopen.

Kortom, waar is het oude gezellige internet cafe die de geocache community van Nederland vertegenwoordigd?

 

Kan er naast het ouwe stompen event ook geen boost gegeven worden aan dit forum?

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum heeft geen 'boost' nodig. Het wordt druk bezocht, ook door ouwe stompen. Die komen zelfs weer wat vaker langs omdat het forum de laatste tijd veel van de oude allure heeft herwonnen. De sfeer is beter dan ooit. Wanneer was de laatste venijnige discussie waarbij met modder werd gegooid? Wanneer heeft 't Hopbelletje voor het laatst in moeten grijpen?

 

Als er ergens gezellig en ontspannen "online" wordt gesproken over geocaching is het hier. Mensen met vragen en problemen worden niet langer afgezeken maar direct geholpen. Er worden zelfs schouderklopjes uitgedeeld. Er zijn weer interessante draadjes over GPS-ontvangers, datums, applicaties, ervaringen van geocachers ...

 

GC.nl is ooit begonnen als forum. In de loop der jaren is daar veel omheen gebouwd om tekortkomingen van GC.com te compenseren (kaarten, waarderingssysteem), maar deze functies zijn inmiddels ook voorhanden bij de bron van alle data, waar ze thuishoren.

 

Voor dit forum is de cirkel rond. Een cirkel die meer dan 10 jaar vaderlandse geogeschiedenis en een indrukwekkend archief omvat. Back to basics, zonder toeters en bellen die vooral interessant zijn voor mensen bij wie het spel om aantallen draait. Die komen tegenwoordig elders aan hun trekken. Dit forum wordt langzamerhand weer een ontmoetingsplaats voor geocachers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC.nl is ooit begonnen als forum. In de loop der jaren is daar veel omheen gebouwd om tekortkomingen van GC.com te compenseren (kaarten, waarderingssysteem), maar deze functies zijn inmiddels ook voorhanden bij de bron van alle data, waar ze thuishoren.

 

Voor dit forum is de cirkel rond. Een cirkel die meer dan 10 jaar vaderlandse geogeschiedenis en een indrukwekkend archief omvat. Back to basics, zonder toeters en bellen die vooral interessant zijn voor mensen bij wie het spel om aantallen draait. Die komen tegenwoordig elders aan hun trekken. Dit forum wordt langzamerhand weer een ontmoetingsplaats voor geocachers.

 

Dus: Back to Basics = geen nieuwe site zoals beloofd! :thumbdown:

Maar een forum in zijn bestaande vorm!

Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval is de redelijkheid zoek.

 

Hoe kan ik zinvol reageren op iemand die gelooft veel te missen omdat hij afhaakt als het Geocafé bovenaan staat? Het is toch logisch dat je iets mist als je afhaakt?

 

Hoe kan ik zinvol reageren op iemand die aan mijn constatering dat GC.nl 'back to basics' gaat de conclusie verbindt dat er geen nieuwe site komt? Ik zie geen enkel causaal verband en kan ook niet in de keuken van GC.nl kijken.

 

Probeer alsjeblieft zuiver te redeneren en niet zomaar iets te roepen. Ben je daartoe niet in staat, reageer dan niet. Lees je bijdrage nog eens na voordat je op 'Add Reply' klikt. Als wat je schrijft hout snijdt mag je ook een zinvolle reactie verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke ik ben misschien niet een van de "oude" stompen :ph34r: maar ik heb het geocafe gestart omdat IK merkte dat er te veel grappen werden gemaakt met vragen van nieuwe geocachers die meteen verkeerd werden beantwoord . Meestal in de vorm van een grap maar toch !.

Kijk ik geef toe het is niet altijd leuk in het geocafe omdat er te veel de zelfde mensen er op zitten MAAR daar kan JIJ wat aandoen .

In elk cafe zijn er wel mensen die je niet leuk vind .

Dus bij deze nodig ik ......... nee nee bij deze daag ik anderen uit om de juiste sfeer te maken . Kom maar op en ..... reageert niet op iets wat je niett leuk vind.. :bag:

 

Martin Hooningkorf

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil best medeorganisatie worden met de volgende oude stompen event.

ik denk dat de tijd rijp is om dan ook allen echte oude stompen (nader bepalen wie dat zijn) en voor speciale uitnodigen (zogenaamde Wild card’s.)

 

dat alles om te voorkomen dat je als geocache fossiel (h)(k)inderlijk als aapje aangegaapt word tijdens “ons” event

 

het huidig geocache klimaat is er nu zeker rijp voor, het is namelijk langzamerhand algemeen geaccepteerd dat een geocacheevent niet meer voor jan en alleman hoeft te zijn dat alles met stilzwijgende goedkeuring van de 5 revieuwers die "we" hebben

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vlindertje

 

Geloof dat jij twee dingen door elkaar gaat halen, lees het nogmaals goed door voor je op de 'Add Reply' knop drukt

 

ik denk dat de tijd rijp is om dan ook allen echte oude stompen (nader bepalen wie dat zijn) en voor speciale uitnodigen (zogenaamde Wild card’s.)

 

 

 

 

Door wie te bepalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een schurft aan het vele onnodig (lange) qwooten wat men zonder na te denken hier maar blijft doen en erg hinderlijk is (hebben ze dat zelf niet door?) #Swoord

 

maar Twinnie wat een stomme vraag, als jij ook maar 1 seconde had willen nadenken dan had je zelf tot de ontdekking gekomen dat de event organisatie alles over het event bepaalt, dus ook tot wanneer zij het vinden wanneer je een oude stomp bent, en voor mij persoonlijk is een oude stomp niet afhankelijk van wanneer je bent begonnen met geocachen maar je algemene houding met het geocachen, maar dat is persoonlijk om het nog maar eens extra te benoemen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en voor mij persoonlijk is een oude stomp niet afhankelijk van wanneer je bent begonnen met geocachen maar je algemene houding met het geocachen, maar dat is persoonlijk om het nog maar eens extra te benoemen

 

Barny

AHA! Dan vallen zelfs sommige ouwe stompen buiten de boot...euh...event :P

En zo'n wild card........je krijgt nog een colaatje (of 2,3,4) van me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...