Spring naar bijdragen

Ik ga cachen en ik neem mee.


TeQuila

Aanbevolen berichten

Gast 68-1037748881
Maar wel lekker ? (rivela)

[i:post_uid0]In de woestijn heeft bronwater de smaak van wijn.[/i:post_uid0] Oftewel, Als de nood het hoogst is, is plassen tegen schrikdraad ook best te doen.

 

Kruimeldief  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 68-1037748881
Gelukkig kan ik het ophouden tot ik een geschikt plaatsje heb
Dan snap ik al helemaal niet waarom je dan zo'n plastuit bij je had. Als je het zo lang kunt ophouden zoals je zegt dan had ik nooit zoiets aangeschaft. of is het gekocht als hebbedingetje voor de moderne vrouw?? Ik vind zoiets iets hebben van afgunst.  :sneaky:

 

Kruimeldief  :(

 

[i:post_uid0]Die een manier zoekt om weer ontopic te zijn, bang als hij is om weer eens een verwijt te krijgen dat hij alleen maar kan kletsen[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of is het gekocht als hebbedingetje voor de moderne vrouw??

 

Nee, ik zag het liggen in een winkel (aanbieding), d8 probeer het eens uit.

 

Ik vind zoiets iets hebben van afgunst.

 

Geen afgunst joh ik wilde alleen maar teken voorkomen en een blaasontsteking en d8 kan dat eens mooi proberen met aanbieding....al met al ik vind het echt k*t dingen.

 

Vraagje aan andere vrouwelijke cachers hebben jullie ervaring met dat gootje..??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Het is gewoon een kwestie van onverwerkte penis-nijd.  :laugh:

Precies, dat was wat ik bedoelde met afgunst.

 

Kruimelman  :(

 

[i:post_uid0]Het verschil tussen een overtuiging en een vooroordeel is dat je een overtuiging uit kunt leggen zonder kwaad te worden[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Geen afgunst joh ik wilde alleen maar teken voorkomen en een blaasontsteking.

Nou nou, heb je geen sterkere argumenten??

 

Tegen teken en blaasontsteking een plastuit gebruiken?

 

Ik heb nog nooit in het bos gezeten tijdens het plassen. Ik plas dus staand en heb even zo goed een beet van een zieke teek gehad. :P, Enneh krijg je van zittend plassen een blaasontsteking? Zie het al gebeuren... "

 

"Dokter, ik heb een blaasontsteking."

Ach mevrouw ff in uw water roeren, ja klopt. Ik zal u een receptje meegeven voor antibiotica en een plastuit. Leuke bijkomstigheid van de plastuit is dat u geen teken meer krijgt mevrouw en u kunt fijn naast uw man staan te zei*en...."

 

Kruimeldief  :(

 

[i:post_uid0]Wil je een ogenblik gelukkig zijn? Wreek u.

Wil je altijd gelukkig zijn? Vergeef. [/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Galadriël
Gooi dat pak maar uit je rugzak...

Komt iemand 'm dan straks tegen in een al bestaande cache?

Of wordt er een nieuwe cache uitgezet "P-nijd"?

Kan ook nog misschien als travelbug, per slot van rekening was het bedoelt als tip tegen bugs (lees:teken)

 

galad3l

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1037748881
Komt iemand 'm dan straks tegen in een al bestaande cache?

Of wordt er een nieuwe cache uitgezet "P-nijd"?

Kan ook nog misschien als travelbug, per slot van rekening was het bedoelt als tip tegen bugs (lees:teken)

 

galad3l

Hmmmm, niet te vrij huh?  :(

 

Tis geen verkeerd idee om er een travelbug van te gaan maken. Krijg ik ook nog weer gelijk. Ik schreef een paar postings terug al dat de gebruikte tuiten waarschijnlijk in een cache verdwenen, nadat Gerard vroeg waar Mega de gebruikte tuiten laat....

 

GRTZ

 

Kruimeldief  :P

 

[i:post_uid0]Don't let the Lymebug bite you and use a peebeak[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje aan andere vrouwelijke cachers hebben jullie ervaring met dat gootje..??

Mega, ik heb positieve ervaringen met plasgootjes. Het is ff oefenen (bij voorkeur thuis in de douche), maar ik wil echt niet meer met de billen bloot in het bos: teken daar, nee, bedankt!

Enne.... ja, het is voor een vrouw ook erg leuk om eens staand te kunnen plassen. Geeft wel een stoer gevoel. Zit vast wel een stuk onverwerkte penisnijd bij! :(  :P  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante ontboezemingen - het wachten is op de mannelijke hunter die op deze plek toegeeft dat hij altijd al eens hurkend heeft willen plassen - maar nu even naar een ander item dat in het veld zijn diensten kan bewijzen: de grijptang. Vandaag las ik het relaas van een hunter die niet zonder zo'n tang op pad gaat. Het gereedschap bewees hem goede diensten bij het hengelen naar de Zipkaai-cache, in de buurt van Vianen. Eerder deze week zag ik dat een hunter elders ervan heeft afgezien een besmeurde cache te pakken, omdat hij zijn handschoenen thuis had laten liggen.  Hunters die hechten aan het gebruik van een grijptang en handschoenen doen er volgens ons ook goed aan om de paraplu op het lijstje van onmisbare items te zetten.

 

 

 

Edited By gr1 on nov. 30 2002 at 23:19

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...