Spring naar bijdragen

Aangehouden Tijdens Geocaching


CeesCees

Aanbevolen berichten

Het is ook ons niet onbekend dat we zijn aangehouden....

Tijdens het lopen van een NC stonden er plotseling 2 agenten voor ons met de vraag:

Enne....mijne dames en heren....waar hebben jullie het lijk verstopt"? _grijs....grijns)

We schrokken wel fff maar na uitleg van wat we aan het doen waren gaven de agenten ons een hand en nog veel plezier met de hobby.

Tja....zo kan het dus ook

 

Hoe dan ook.....laat je niet van de wijs brengen en ga weer lekker geocachen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook hier wel eens thuis bezocht nadt ik een poosje bij een kerncentrale had zitten zoeken. Beveiliging wilde me toen nog klemrijden, maar ja, zat op openbare weg op dat moment. Dus ja, ik reed er om heen. En toen later een bezoekje. Uitgelegd en klaar. of politie die je stopt. Allemaal niet te veel van aantrekken. En een aanhouding heeft geen gevolg als er geen aanklacht komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik lees is dat men is aangehouden omdat men iets verdachts doet namelijk het zoeken naar een (dat kan van alles zijn) in dit geval een cache.

Hier is men niet aangehouden want dat betekend dat men van zijn vrijheid is berooft door een opsporings-instantie. Of te wel men is gearresteerd

In dit geval is men staande gehouden omdat men iets verdachts doet, een aanhouding kan hierop volgen als hier een strafbaar feit op ligt. En lijkt het niet verstandig als in je omgeving iets vreemd waarneemt dat je dan een instantie inlicht van dat gene wat je waarneemt ??

Of wel dat gene wat je doet is strafbaar gesteld, en zoeken naar iets geocachen in dit geval is niet strafbaar gesteld ik heb dit nog niet in het strafrecht en of verordeningen of maatregelen van bestuur gelezen.

Dus ik zeg ook ga lekker weer Geocachen !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele tijd terug een cache in Zwolle laten loggen op een eilandje in het water ,tijdens het loggen werd het wat donker waardoor zaklampen nodig waren door het licht en de mensen massa aan de oever hadden de omwonende de politie gebeld.

4 agenten in een busje kwamen ter plaatse na enig onderzoek en met elk een halve rookworst in de hand gingen de heren terug naar hun busje .

CeesCees sterke en veel plezier weer met cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele tijd terug een cache in Zwolle laten loggen op een eilandje in het water ,tijdens het loggen werd het wat donker waardoor zaklampen nodig waren door het licht en de mensen massa aan de oever hadden de omwonende de politie gebeld.

 

 

zegt wat mij betreft genoeg over de mentaliteit van de aanwezige prutsers.

er was een tijd dat geocachen gebezigd werd zonder dat het opviel

 

nu gaan drommen mensen aan de waterkant kijken hoe anderen een cache loggen, en gaan er ook nog eens prat op dat ze opvallen, totaal ongeïnteresseerd dat de bezorgde buurtbewoners bang worden en de politie gaan bellen

de zelfde politie die dankzij die waterkant sukkels niet ergens anders aanwezig kan zijn om misdaad te bestrijden/voorkomen.

 

lekker volk dat huidige geoprutsvolk

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit een schoolvoorbeeld hoe #49 verschillend geinterpreteerd kan worden?

 

Ik moest er spontaan om lachen :lol1: terwijl Barny om hetzelfde verhaal (niet echt natuurlijk) bijna in huilen uit barst :crybaby:

 

Jakkes: Ik denk iets gemist te hebben: vier politieagenten in een bus, genieten van een worst. Dat moet absoluut een gezellige avond geworden zijn :gossip:

 

Groetjes van

de kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex de agenten stonden net als wij op de vaste wal.

Kikker het was een erg gezellig informeel eventje door de CO geregeld.

Barny ben je er nou nog niet overheen dat je niet uitgenodigd was ?

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jakkes,

uitgenodigd worden om toe te kijken hoe anderen ergens ver weg een cache loggen, en dan met een strak gezicht op de cachepagina beweren dat ik de cache "gevonden" heb,

​als groep opvallend gedragen dat de buurt ongerust word, en daarvoor de politie inschakelt,

Politie die op dat moment niet ergens anders kan zijn,

als ik uitgenodigd zou zijn zou ik me als geocacher kapot schamen, wat daar allemaal is gebeurt is 100% GEOCACHE onwaardig, totale schaamteloze vertoning.

niets om "trots" op te zijn, en het hier als lolletje verkondigen gaat er bij mij al helemaal niet in

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wees nou eerlijk, wat is er leuker dan dat je gearresteerd en gevisiteerd wordt en dat er dan een micro tevoorschijn komt...

Dat je vertelt dat je aan het schatzoeken bent als volwassen kerel en dat je dan een micro als bewijs opvoert van de gevonden schat is best wel een slap verhaal, eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...