Spring naar bijdragen

Het Laatste Geocaching Multi Event 2011.


Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Aan alle leuke en goede dingen komt een einde ;-((

 

Van zwerver in de goot tot de kapitein die zijn liefje verloor en niet te vergeten

de kleuren van de lichtgevende staafjes die op geel en groen leken??

 

En dus nu ook aan het GME in Naarden.

Wij zijn hier al vele malen geweest (zowat vanaf het begin)Helaas het eerste jaar gemist ;-(

Maar dat neemt niet weg dat het elk jaar een gezellig samen zijn was!

 

Ik heb het plan opgevat om er een leuke afsluiting van te maken.

In de vorm van: Ja vul dat zelf maar in!!

Maak er dus allemaal een leuke afsluiting van, want dat zal scouting Erica waarderen.

Dus kom in mineur naar dit event en of verkleed?? Of doe er wat leuks mee om de organisatoren te bedanken

voor dit laatste GME event.

 

Ook lijkt het mij een leuk idee om elk jaar rond deze tijd een plaats te reserveren op camping

de Woensberg om er een leuk weekeinde van te maken en dan gezellig te "lamballen".

Want wij hebben de afgelopen jaren genoten op deze mooie camping.

Laten we ervan uitgaan dat het dan plaats vind in het weekeinde van de 17e april.

 

Ik hoop op jullie alle medewerking.

 

(voordat iemand anders onder de veren schiet ;-) )

 

Vriendelijk Cache groeten,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, in mineur en iets "leuks" gaat in mijn beleving niet samen. Het is een event, geen begrafenis.

GME is en was bijzonder, maar nou ook weer niet zo bijzonder dat ik er verdrietig van word omdat het de laatste keer is.

Stoppen op het hoogtepunt zeg maar! Organisatie is moe geworden en terecht. Laat een ander de handschoen maar eens oppakken.

 

Keske zet wel vaker goedbedoeld zijn gevoelens neer op het forum, maar niet iedereen pakt dat op. Ik neem aan dat Scouting Erica zelf ook aandacht schenkt aan het laatste GME en er zullen vast mensen op individuele basis hun dankbetuiging uiten aan de organisatie.

In mijn beleving mag iedereen dat voor zichzelf bepalen en hoeft er niet speciaal iets "geregeld" te worden namens wie dan ook. Bovendien is het geen geheim meer als je iets op het forum knalt :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, in mineur en iets "leuks" gaat in mijn beleving niet samen. Het is een event, geen begrafenis.

GME is en was bijzonder, maar nou ook weer niet zo bijzonder dat ik er verdrietig van word omdat het de laatste keer is.

Stoppen op het hoogtepunt zeg maar! Organisatie is moe geworden en terecht. Laat een ander de handschoen maar eens oppakken.

 

Keske zet wel vaker goedbedoeld zijn gevoelens neer op het forum, maar niet iedereen pakt dat op.

 

Ha die X,

 

Voor de één is het misschien wel een mineur stemming ;-(

En voor de ander weer niet?

 

En stoppen op het hoogte punt is een goede beslissing!

 

Ja en de goedbedoelde gevoelens (lees ideeën) pak ze op en doe er wat mee!!

Er word al genoeg gezeurd op het forum ;-((

 

Groetjes

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie grap en goed om het GME van dit jaar, goed vol te krijgen, want dat zal niet meevallen met zo'n mega-event.

 

March 27 by ScoutingErica (1783 found)

 

GME bijna vol

Er is plek voor 1250 deelnemers op het GME2011. Wees er snel bij, we zitten bijna vol!

 

GME almost full

The GME2011 can accommodate 1250 participants. Be quick, we're almost full!

 

GME fast voll

Die maximale Anzahl Teilnehmer für das GME2011 ist 1250. Seit Schnell, wir sind fast voll!

 

En op de website staat het volgende:

 

Aantal teams: 665

Aantal deelnemers: 1241

 

:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan nu weer een serieuze belangrijke vraag:

 

Omdat dit het laatste GME is, kan de goodieshop niet ontbreken natuurlijk.

Dus:

Is er iemand die de professor en de goodieshop (Leiden - Naarden) op zou kunnen halen en het liefst weer naar huis willen brengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hunterje schreef er al over en nu doe ik het professoraal dunnetjes over:

 

Ja, beste GME-bezoekers, de Goodiesshop zal er zoals van ouds weer zijn.

Tenminste als ik vervoer krijg voor mij en mijn volle vouwkrat van Leiden naar Naarden.

Verdere noten op mijn zang zijn:

Ik wil vanaf de start erbij zijn en vertrek bij voorkeur aan het eind van de middag of na het warme eten.

Vorige jaren was er altijd iemand die mij wilde vervoeren. Ik hoop dit jaar ook.

Geef me een PM berichtje als je raad weet.

bewerkt door Prof. Y. Lupardi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...