Spring naar bijdragen

Premium Lidmaatschap Werkt Niet Op Dakota 20- Please Help!


jf-treasurehunter

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

 

Ik ben een beginnend geocacher. Pas 8 caches gevonden met mijn Garmin Dakota 20.

Vooral tijdens de vakanties vinden we het een leuke hobby maar ook erg moeilijk, in het buitenland, op vreemd gebied.

 

Daarom heb ik een paar dagen terug mijn lidmaatschap ge-upgrade naar premium member. Dit is volgens mij ook gelukt, want ik kreeg een mail en bovenin staat nu premium member.

 

Maar nu mijn probleem: als ik caches naar mijn Garmin Dakota 20 stuur met: Send to Gps, en dan vervolgens open in mijn Garmin en dan probeer bij hints of beschrijving te kijken staat er dat ik daarvoor een premium lidmaatschap moet hebben. Maar dat heb ik dus al.

 

Juist daarvoor heb ik die 30 euro betaald, om de hints te kunnen lezen en de beschrijvingen.

 

Ik heb al vanalles geprobeerd en vrijdag gaan we op vakantie en ik zou zo graag dit jaar toch een cache in Frankrijk willen vinden....

 

Wie o wie helpt mij?

 

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi MacDD, jij schrijft: ik zie dat het idd vandaag ingaat.... Bedoel je dat mijn premium lidmaatschap pas vandaag is ingegaan? Misschien is dat de reden dat het het hele weekend niet lukte. Ga zo even weer proberen.

 

@Danpan, opnieuw inloggen had ik al meerdere malen geprobeerd.

 

Laat straks wel even weten of er gewoon vertraging zit in het doorvoeren van mijn premium lidmaatschap of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MacDD, jij schrijft: ik zie dat het idd vandaag ingaat.... Bedoel je dat mijn premium lidmaatschap pas vandaag is ingegaan?

Dat is de datum die ik bij je gegevens zie staan. Mogelijk schuift hij per dag op totdat alles werkt.

 

Kijk eens of je een poquet querrie kunt aanmaken?

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt mensen. Het is gelukt. Nu nog even uitvinden hoe ik meerderde cashes in 1 keer kan downloaden. Ik vind de uitleg over pocket queries nogal vaag. Want als ik daarop klik kan ik niets.....

 

Hoi MacDd, dat weet ik dus niet hoe dat moet. Ik zie alleen staan: your pocket Queries...en verder kan ik niks....Maar ik heb inmiddels wel de beschrijving en hint bij de cashes.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over Pocket Queries gesproken: hoe maak ik een PQ van bijvoorbeeld alle carpool caches of Stip caches in Nederland?

Ik kan bij regio alleen kiezen uit:

 

None Selected

My Home Location

GC Code

Postal Code

By Coordinates

 

Iemand een suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over Pocket Queries gesproken: hoe maak ik een PQ van bijvoorbeeld alle carpool caches of Stip caches in Nederland?

Ik kan bij regio alleen kiezen uit:

 

None Selected

My Home Location

GC Code

Postal Code

By Coordinates

 

Iemand een suggestie?

GSAK of GCAP en dan alles binnentrekken en dan zoeken op STIP of op GCC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...